niedziela, 21 marca 2010

wiosna
  • wieje cieplejszy wiatr :)
  • są już pączki na drzewach
  • pada kapuśniak
  • nie ma już prawie śniegu
  • słychać krzyki żurawi
  • ptaki świergolą jak głupie
  • w gniazdkach jajeczka ( w orlim pojawiło się dziś jedno) :)
  • przestałam nosić futrzaną czapkę i rękawiczki
  • chyba zamienię zimowe buty na kalosze 
  • niestety potwory kleszcze już atakują
  • mam pierwszego krokusa w ogródku- żółtego! ;) 
  • w okolicy są już malutkie kotki, bazie na drzewach 
  • mój wawrzynek wilcze łyko ma piękne pączki, chyba zakwitnie :)
  • jest pierwszy bocian! :)

2 komentarze:

  1. Zdecydowanie wiosna!
    Choć mi w kaloszach jeszcze za zimno:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna, wiosna.... choć chłodno jeszcze.
    Ale już niedługo, mam nadzieję :)

    Fajny blog Karolko, będę zaglądać :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń